§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestników podczas Zjazdów MiŚOT planowanych w marcu i listopadzie 2023 r. oraz w kwietniu i listopadzie 2024 r. (dalej jako “Zjazdy”).
- Organizatorem Zjazdów jest firma Projekt MdM sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu, zwana w dalszej części Regulaminu “Organizatorem”.
- Przez Uczestników rozumie się osoby uczestniczące w Zjazdach oraz prelegentów, sponsorów, przedstawicieli i partnerów Organizatora.
- Szczegółowy program i wszystkie kwestie organizacyjne dotyczące poszczególnych Zjazdów udostępnione zostaną na stronie internetowej https://misot.pl/zjazdy.
- Organizator zastrzega możliwość występowania zmian w szczegółowym programie Zjazdu m.in. w zakresie czasu rozpoczęcia i zakończenia wystąpień prelegentów, sponsorów. Organizator na bieżąco będzie informował o zmianach w programie Zjazdu.
§ 2. Rejestracja uczestnictwa w Zjeździe
- W celu wzięcia udziału w Zjeździe Uczestnik ma obowiązek dokonania rejestracji oraz terminowego uiszczenia opłaty w wysokości i na konto wskazane w e-mailu potwierdzającym rejestrację na Zjazd.
- Zgłoszenie uczestnictwa w Zjeździe następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej https://torun.misot.pl .
- Termin zgłoszenia uczestnictwa w Zjeździe za pośrednictwem strony internetowej https://misot.pl/zjazd upływa w dniu wskazanym przez Organizatora.
- Rejestracja po tym terminie będzie możliwa jedynie poprzez kontakt z Organizatorem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e–mail zjazd@misot.pl, w miarę dostępności miejsc.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Zjeździe.
- Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Zjazdu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na udział w Zjeździe i oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem, w tym regulacji obowiązujących w miejscu organizacji Zjazdu.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia rejestracji lub anulowania rejestracji bez podawania przyczyny. W przypadku anulowania rejestracji Organizator zwróci niezwłocznie środki pieniężne wpłacone tytułem rezerwacji.
§ 3. Rejestracja Zjazdu
- Organizator zastrzega sobie prawo rejestracji przebiegu Zjazdu.
- Uczestnik Zjazdu oświadcza, że wyraża nieodpłatnie zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w całości, a także w postaci dowolnych fragmentów, w audycjach oraz publikacjach, w ramach MiŚOT Akademii, jak również w akcjach informacyjnych i promocyjnych, (przygotowywanych materiałach promocyjnych oraz reklamach) prowadzonych przez Organizatora na polach eksploatacji wskazanych w ust. 3 poniżej.
- Nieodpłatne upoważnienie, o którym mowa w ust. 2 powyżej, odnosi się do nieograniczonego ilościowo, czasowo i terytorialnie korzystania z wizerunku Uczestnika na wszystkich polach eksploatacji, a w szczególności:
- utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym a w szczególności na: nośnikach wideo, taśmie światłoczułej, magnetycznej i dysku komputerowym, w sieci multimedialnej (w tym Internet);
- zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką, w tym: techniką magnetyczną na kasetach wideo, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą, cyfrową, techniką zapisu komputerowego, w sieci multimedialnej (w tym Internet);
- wyświetlanie, publiczne odtwarzanie;
- wypożyczanie, najem, użyczenie lub wymiana nośników, na których audycję utrwalono;
- nadawanie za pomocą wizji lub fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stację naziemną;
- retransmisja audycji;
- wprowadzanie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej;
- wykorzystanie w utworach multimedialnych;
- wykorzystanie na stronach społecznościowych m.in. Facebook;
- wprowadzanie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych, wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe;
- publiczne udostępnianie audycji w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
- Akceptacja treści Regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na wykorzystanie jego wizerunku na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
§ 4. Opłaty
- Informacja na temat wysokości i zasad wnoszenia opłat za uczestnictwo w Zjeździe jest zamieszczona na stronie na stronie internetowej https://misot.pl/zjazdy w zakładce Rejestracja.
- Opłatę za udział w Zjeździe należy uiścić na konto wskazane przez Organizatora.
- Brak dokonania zapłaty należności za udział w Zjeździe w terminie podanym przez Organizatora upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
- Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na stosowanie faktur elektronicznych w rozumieniu art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.). Faktura zostanie wysłana na adres e -mail podany w formularzu zgłoszeniowym.
- Koszt pobytu i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
§ 5. Rezygnacja z udziału w Zjeździe
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Zjeździe. Rezygnacja z udziału w Zjeździe powinna być dokonana w formie pisemnej przesłanej na adres Projekt MdM Sp. z o.o. 41-902 Bytom | ul. Józefczaka 29/40. W takim wypadku Organizator ma prawo zatrzymać całość wpłaty, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 poniżej.
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Zjeździe i zaproponować na swoje miejsce inną osobę, wówczas kwota wpłacona przez Uczestnika zostanie zaliczona na poczet kosztów następcy.
§ 6. Dane osobowe
- Dane Administratora Danych Osobowych
Informujemy, że Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Projekt MdM sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu (dalej jako „Administrator”), 41-902 Bytom, ul. Antoniego Józefczaka 29/40, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach pod numerem KRS 0000765400; posiadająca NIP: 6263032549, REGON: 382090808.We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora można uzyskać informację, kontaktując się listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych lub z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@misot.pl
- Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Aby świadczyć usługi zgodnie z profilem działalności, firma przetwarza dane osobowe Uczestnika - w różnych celach, jednak zawsze zgodnie z prawem. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO. Dane osobowe pozyskujemy od Uczestnika w procesie zmierzającym do zawarcia umowy lub jeżeli Uczestnik wyrazi taką zgodę. Poniżej znajdują się wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawami prawnymi:
- W celu rejestracji (także za pośrednictwem formularza kontaktowego), rozlokowania uczestników; wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych (np. wystawienia i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych, udostępniania danych tzw. uprawnionym podmiotom w tym do sądu lub prokuratury); Podstawą do przetwarzania danych osobowych Uczestnika jest art. 6 ust. 1 lit. F oraz art. 6 ust 1. lit. C ogólnego rozporządzenia o ochronie danych – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania czynności związanych z udziałem Uczestnika w wydarzeniu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje niemożnością wykonania w/w czynności. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- przez okres trwania wydarzenia oraz po zakończeniu trwania wydarzenia w celu pełnego rozliczenia się stron, a w zakresie rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych, tj. 5 lat od końca roku podatkowego, w którym pojawiła się konieczność zapłaty podatku z tytułu świadczonych na Państwa rzecz usług;
- do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą, jeśli dane są przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę.
2) W celu prowadzenia z Uczestnikiem korespondencji, w celach marketingowych i promocyjnych z wykorzystaniem wizerunku włącznie. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO – tj. dane Uczestnika będą przetwarzane na podstawie zgody. Będą przetwarzane do momentu wycofania zgody.
- Prawo wycofania zgody
Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili Uczestniki może tę zgodę cofnąć. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych Uczestnika odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać dane osobowe Uczestnika i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.
- Wymóg podania danych osobowych
- Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od i decyzji Uczestnika. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić oczekiwania Uczestnika w zakresie korzystania z usług.
- Aby uczestniczyć w wydarzeniu niezbędne jest podanie danych osobowych w zakresie umożliwiającym identyfikację Uczestnika.
- Aby Uczestnik mógł otrzymywać materiały marketingowe po zakończeniu wydarzenia, niezbędne są dane umożliwiające wysyłkę tych materiałów
- Aby móc się skontaktować z Uczestnikiem telefonicznie lub drogą elektroniczną w sprawach związanych z wydarzeniem, konieczne jest podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
- Okres przetwarzania danych osobowych
1) Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane osobowe Uczestnika przetwarzane są przez okres, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczone cele. Po tym okresie dane osobowe Uczestnika zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.
2) Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres: trwania wydarzenia — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu organizacji wydarzenia;5 lat — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego; do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody; do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu w odniesieniu do materiałów promocyjnych w tym zdjęć i filmów obejmujących Pana/Pani wizerunek.
- Uprawnienia podmiotów danych
- Uprzejmie informujemy, że Uczestnik posiada prawo do
- dostępu do swoich danych osobowych;
- sprostowania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- do bycia zapomnianym w wypadku, gdy pozwalają na to inne przepisy prawa;
- otrzymania kopii danych;
- przenoszenia danych osobowych.
2) Szanujemy prawa Uczestnika wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu.
3) Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Uczestnikowi ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.
4) Ponadto w każdej chwili Uczestnik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Jego danych osobowych do celów marketingowych. W takiej sytuacji po otrzymaniu sprzeciwu zaprzestaniemy przetwarzania w tym celu.
5) Swoje uprawnienia Uczestnik może zrealizować w następujący sposób:
- drogą listową – pocztą tradycyjną na adres: Projekt MdM sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu, przy ul. A. Józefczaka 29/40;
- pocztą elektroniczną na adres: zjazd@misot.pl;
- kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej - iod@misot.pl
- Prawo do wniesienia skargi
Jeżeli Uczestnik uważa, że Jego dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod adresem - ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Przetwarzanie automatyczne i profilowanie
Dane Uczestnika dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane.
- Przetwarzanie w Państwach trzecich
Na stan wiedzy Administratora Danych Osobowych dane Uczestnika dane nie będą przetwarzane poza obszarem EOG.
§ 7.Zasady bezpieczeństwa obowiązujące podczas Zjazdu w przypadku powstania zagrożenia epidemicznego. zW Zjeździe biorą udział Uczestnicy, którzy:
- według swojej najlepszej wiedzy nie są osobami zakażonymi COVID-19;
- nie mają objawów COVID-19, takich jak duszność, podwyższona temperatura ciała, objawy przeziębieniowe, zaburzenia węchu i smaku;
- według swojej najlepszej wiedzy w ciągu ostatnich 10 dni przed Zjazdem nie miały bezpośredniego kontaktu z osobą zakażoną COVID-19;
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do Regulaminu w każdym czasie, ze względu na bezpieczeństwo i zdrowie Uczestników Zjazdu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 2 (dwóch) dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej https://misot.pl/zjazdy.
- Uczestnicy mają świadomość ewentualnej konieczności wprowadzenia zmian organizacyjnych zapewniających jak najwyższy stopień bezpieczeństwa Uczestników (przez Organizatora) w trakcie trwania Zjazdu - w takim wypadku nowe wytyczne i regulacje wchodzą w życie z chwilą ich ogłoszenia przez Organizatora Uczestnikom.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Zjazd ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Zjazdu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za termin, sposób i jakość dostarczenia materiałów reklamowych, promocyjnych i innych przesyłanych przez Uczestników na adres hotelu, w którym odbywa się Zjazd.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Zjazdem, jak również w miejscach zakwaterowania.
- Uczestników obowiązuje zakaz wnoszenia alkoholu na teren Hotelu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej https://misot.pl/zjazd.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej https://misot.pl/zjazd przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez Uczestnika. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Zjeździe i obowiązują wszystkich Uczestników.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Zjeździe będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.